Garancia az Ön biztonságáért

Ha jó tonert vásárol, jogosan várja el, hogy megfelelő garanciát kapjon hozzá.

Milyen garanciával támogatjuk a tonereinket?

Ha egy festékanyagunk rosszul működik, azt automatikusan garanciális hibaként kezeljük.
A nem megfelelő terméket visszavesszük és Ön választhat, hogy a termék árát visszakéri vagy másik darabot kér helyette?
Mikor NEM érvényes a garancia?
A csomagoláson feltüntetett szavatossági idő lejárta után (patronnál a gyártástól számított 1 év, tonernél 2 év)
A festékanyag 75%-ának elhasználása után.

Minden más esetben a hiba automatikusan és kérdés nélkül garanciálisnak minősül.

Mit értünk rossz (nem megfelelő) működésen?

Ebben nagyon szigorúak vagyunk: minden, a nyomaton megjelenő, oda nem illő festéknyomot (pöttyöt, csíkot, stb). Ezen kívül természetesen hiba az is, ha a tonerkazettából szóródik a festékpor vagy a nyomtató nem fogadja el a kazetta chipjét.

 

Termékcsaládonkénti garancia

A három termékcsaládunkat különböző garanciákkal támogatjuk.

A Basic tonerekhez Alap garanciát biztosítunk: a hibás darabot kérjük hozzánk visszajuttatni és küldjük helyette a csere darabot. A visszaküldés a Vásárló feladata, a csere darabot a saját költségünkön pótoljuk.

A Standard tonerek esetében kiemelt garancia érvényes: a hibás termék visszaszállításának költségét is mi vállaljuk, postai csomagban. A csere darab fuvar költségét is mi vállaljuk.

A MAXX termékcsaládhoz MAXX garancia jár: ha hibás darab fordulna elő, azt futárszolgálattal az Önök telephelyéről hozatjuk vissza és ugyanakkor küldjük helyette a csere darabot, mindezt a saját költségünkön.

 

Mi a teendő hibás termék esetén?

Küldje vissza a nem megfelelő terméket. Kérjük, hogy tegyen mellé egy nyomatot, amin látható a hiba.
Jelezze felénk, hogy a vételár visszafizetését kéri vagy küldhetünk csere darabot?

Ezt megteheti

  • e-mailben: info@ekopont.hu
  • telefonon ügyfélszolgálatunknál: 06-20-442-0140 vagy 06-72-22-11-66
  • Faxon: 06-72-515-779

 

Ha ilyen kevés a hiba, miért foglalkozunk ezekkel ennyit?

Ezt a kérdést egyik munkatársam tette fel , hozzátéve: csak elijesztjük az érdeklődőket ezzel a témával.
A jól működő eszközök olyanok, mint a saját egészséges testünk: észrevétlenül teszik a dolgukat.
Ha viszont valami elromlik, ott a lehető leggyorsabb segítségre van szükség.
Ezért foglalkozunk mi is a nem teljesen jól működő kettővel lényegesen többet, mint a hibátlanul használható kilencvennyolccal.
Az Ön véleménye fontos nekünk. Hogyan lehetne még jobban, még egyszerűbben intézni ugyanezt? Ha van ötlete, észrevétele, írja meg nekünk: info@nyomtassokosan.hu

Köszönjük!

Faludi Ágnes
ügyfélszolgálati munkatárs

Harman Tibor
ügyvezető